Would you lie with me and just forget the world?

Tumblr_lh9q6zfgff1qdrz06o1_500_largeTumblr_lhdfxg9elg1qd2jv8o1_500_large
Weheartit.com

Torsdag idag... Vadfan? Lovet... Vart tog det vägen? Känns lite deprimerande. Skola om fyra dagar. Jag vill praktiskt taget dö. Hannizen är förmodligen påväg samtidigt som jag skriver det här. Idag är det torsdag, vilket betyder in-till-stan- dagen på lovet. Sedan 7:an har denna tradition byggts upp. Så idag är det dags. Igen. Mysfaktor. Funderar till och med på att ta med systemisen. Lite krångligt att bära. Menmen. Vi får se hur det blir. Annars har jag huvudvärk och ska ta en tablett. Juste. Jag har blivit kär i Joshua Radin, igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0