So I can shake you...

Tumblr_lihj0rttbh1qghwxto1_500_large
WTumblr_li5ei6yneq1qcsbslo1_500_large
Weheartit.com

Någonstans mellan i onsdags och igår försvann jag. Det var mycket plugg, sääärisläraren kom. Jag sov inne i stan. Jo men det var chill. Det som inte var så positivt var väl förmodligen var väl att vakna sisodär 5 i fem, av en jävla underlat(En turkos gräslig fågel) i fredags. Skoldagen gick snabbt. Körde middag inne i stan, med Hannizen, Emilia och Denise. Denise som kommit ner till Stockholm för att hälsa på. Mysig mongolisk resturang. Varje tugga var lite ångestladdad, men fruktbuffén var inte att leka med. Vi rullade sedan hem från Drottninggatan.

Nu ska jag klä på mig och börja dagen. Känner mig lite otaggad. Sängen är varm och skön. Men ångesten av att titta på klockan, inte en till Lördag som bara flyger förbi. Dags att bara kööööra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0