Just for one day.

Tumblr_li45dxrwig1qfl04ao1_500_large_large
Weheartit.com

Jag är fylld med lite ångest. Borde inte ha gjort det. Men det var så kul, så värt det. Så vafan... What if? Annars har jag spenderat dagen till drama. Sånt där som hade gjort någon stor dramatiker hade brytit ihop. Men det var kul. Nu myser jag i sängen och är lite på sånt humör som gör mig lycklig. Mysmusik, skrattig och allmänt nöjd med mig själv. Tack för pushen Hannizen, jag behövde den verkligen. Lätt, veckans ögonblick med tanke på minen. Nu ska jag dricka thé och sen smäller det. Känner inte för DH. Det blir någon något annat klyshigt med en och annan sockersöt replik. Imorgon är det tidig morgon. Jag vill dö. Jag har ont i magen också. Jävla laktos.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad är det för konstigt sätt du stavar "te" på kvinna?! Är det norska? Eller kanske danska? Tell me!

2011-03-23 @ 22:27:06
Postat av: Elinor

Jag vet att detta kommer att vara oootroligt svårt för dig att förstå... men man kan faktiskt stava "te" på det sättet. Och helt ärligt... så föredrar jag faktiskt det. Lite sockersött liksom, lite sääär, precis som jag.

2011-03-27 @ 19:52:14
URL: http://nomoresadsongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0