Driving down the 101.

Tumblr_lh9tq8ugh71qc93yko1_500_largeTumblr_ld2p1g0u9s1qzui0fo1_500_large
Weheartit.com

Det börjar snackas mycket om att åka till USA nu till sommaren. Vore helt underbart. Tre veckor. Jag dööör bara av tanken. Längtar sjukt mycket. Florida, new york och kanske Californien. Mysfakor helt och hållet.

Nu ska jag dö lite och spendera dagen åt skolarbete. Samhälle faktiskt. Det tråkigaste arbetet jag någonsin gjort. Nu ska det skrivas tusen sidor och jag ska bara dö mer och mer. Fyfan. Matteprov om en vecka också. Synd bara att min säääärlärare inte hinner komma. Fyfan för skolan. Att solen skiner gör lite ont idag med tanke på att jag bara vill sitta någonstans och träffas av solen strålar. Tre fucking månader kvar.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Varför fick jag direkt upp en bild av att vi satt i en bil som körde på den där vägen på första bilden du la upp? Dessutom sjöng vi den där muppiga Hellaslåten du vet! Var är världen på väg...?

2011-03-10 @ 18:23:40
Postat av: Elinor

En vän med en bil? Hur i hellskotta kan du glömma en vän med en bil? DEN ÄR UNDERBARA! Vi ska road-trippa i USA! FY FAN ROLIGT. DU och jag, en sunkig cab och världens tungaste speeeelista. VILKEN IDÉ!!!

2011-03-10 @ 19:25:21
URL: http://nomoresadsongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0