You die when you're young.

Tumblr_lh7pszsbmr1qd5mnho1_400_largeTumblr_leofriaaau1qdf0iio1_500_large
weheartit.com

Just nu sitter jag i min mysiströja från topshop. Vaknade vid nio och kände mig allmänt lycklig. Lov. Äntligen. Nu sitter jag och lyssnar på broder daniel och undviker att jag måste gå upp. Den bistra sanningen. Idag är det lite tid med mamma som är inbokade. Ett besök till nacka forum. Lite nya jeans ska finnas. Älskar mina levis, så det kanske är dags att hitta ett par lika fina till. Mysdag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: hejhejhjehjehjeh

MEN VAAAA!!!!!!!!!!!! BOR DU OCKSÅ I NACKA!??!?!?!?

2011-02-26 @ 11:34:09
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0