Jordgubbar och gröna saker.


Idag såg jag sons of Anarchy för andra gången. Jag måste säga att jag är lite små hooked. Det är spännande, kanske är det förkylningen som talar, men ja. Så kände jag. Jag har druckit vatten och thé. Ett och annat glad jordgubbsaft. Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan, eller ja, jag måste pallra mig till skolan. Jag har nämligen franska prov. Allmänt oppeppad.  Funderar dock på att gå på den lektionen. Funtar som de så fagert heter nu för tiden. Tycker att det låter ganska lame. Så därför föredrar jag fortfarande funderar.

Juste... Det finns en snut på 112 programmet. Otroligt tuuuung snubbe. En accent som är så otroligt laaame att jag faller in i skrattkoma när han öppnar munnen. Åhhh vad jag älskar reality serier(Förkylningen som talar). Igår såg jag ett hur mysko programm som helst. Kvinnor som missat sin graviditet, och bara börjar föda mitt i NADA! HUR KAN MAN MISSA DET? Sparkarna, viktökningen och typ allt. Detta diskuterade jag när Hannizen åkte hem, och jag var med i luren. Undra vad folk tror om oss egentligen? Jag vill faktiskt inte veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0