Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.


Jag kan drömma om mycket. Jag kan önska mig mycket. Och mål de har jag massor. Jag en en sån sjuk människa. En varg i fåraskinn, eller hur säger man? Nått i den stilen. Men när det kommer till mina mål och drömmar så ser jag gärna mig själv vara lycklig. Hålla på med ett yrke där jag kan göra det mesta, där jag kan ha mig sköna converse, blommiga kjolar och ray-bans. Jag vill kunna vara kreativ och aldrig sitta på samma ställe för länge. För det är det värsta jag vet. Jag vill hålla på med ett yrke som innehåller många saker. Jag vill bo i en storstad där jag kan höra stadsbruset hela tiden.

När det kommer till kärleken så tror jag kanske inte på den "rätte", jag tror att man har flera "rätta" i sitt liv. Jag tror inte att man kan hitta all kärlek i en person, utan att den är utspriden hos många människor. Hos vänner, familj och musik. Det jag önskar för mig i framtiden är lycka och värme. Och en liten hund. Gärna en vit sån som man kan ha under armen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0