Dag 20 – Min favorit film.

Tumblr_lgop6qfhhk1qf3xle_largeTumblr_l8ez1pm1cg1qc22s9o1_500_largeTumblr_lg0toamqr71qf32two1_500_large
4544405262_97f75491ed_largeTumblr_lg0cj75kef1qc3cj3o1_500_large
Weheartit.com

Jag älskar film. Film är det finaste sättet att uttrycka sig. Att välja just en film. En film som man tycker bäst om. Det är en omöjlighet för mig. Men absolut. Jag har mina favoriter. Jag är en liten sucker för Nicholas Sparks. Så Dear John och "the last song" är några favoriter. Bland de finaste scener jag vet finns i de filmerna. Allting Nicholas rör blir ju alltid toppen. Green street Hooligans. Lite oväntant kanske. Men absolut en av mina favoriter. Finaste och absolut rörande. Den är så bra gjort. Pocahontas är min favorit disneyfilm och en av mina top 5. Man kan ju inte säga att den är dålig.... Man kan ju. Men de råder jag inte. Dirty Dancing är en klassiker, som betyder så mycket för mig. Vacker film. Den bästa kärleksfilmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0