Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Il_570xn.209217474-e1297621882391_large
Weheartit.com

Ett bröllop. Ja... okej. För det första. Så känns det otroligt lång borta. Att gifta sig. Men att gifta sig, de vill jag göra. Jag vill ha ett litet bröllop. Antingen på någon strand någonstans. Eller i en lite kyrka någonstans på landet. Jag vill ha en vit tunn sommarklänning. Jag bryr mig egentligen inte så mycket, bara att jag gifter mig med någon jag verkligen älskar och får dela den dagen med mina närmaste. De är det enda som egenligen betyder något.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi jag tror också det, det syns nog på båda våra bloggar! det är så fiiint! och franska suger, det vet vi.. jag ångrar mest av allt att jag fortsatte läsa det på gymnasiet!!! det dödar mig lite varje dag! vilket steg läser du? :))

2011-02-20 @ 14:49:26
URL: http://sofiaoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0