Äckligt fula.

Jag är lite små butter nu. Mest för att Michaela Fornis fuck-me stövlar är så äckligt fula att jag dör. Sen att Mauro och Pluras kök inte gick idag, var också lite småsurt. Att jag mår illa. Det är väl också ett fett minus. Nu ska jag sluta sur, och titta på 112 polis programmet. För ni har väl inte glömt att jag ska gifta mig med en polis den här månaden?

Jag har läst min drama läxa med inlevelse. Min mamma skrattade i rummet bredvid. Tack. Tack för stödet. Dig ska jag nämna i mitt oscar-tal. Sen har hon inte skickat tillbaka min pocahontas. Mot den riktigt pocahontas. Do not mess with Pocahontas liksom.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; åh tack! vad glad jag blir, jag blir hur glad som helst av fina kommentarer! <3

2011-02-23 @ 22:20:36
URL: http://runaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0