Where is the love liksom?

Min mamma sitter och läser muslimska fraser inne i sitt rum, denna boken hon läser börjar gå lite överstyr. Hon sa precis något om att herren skulle prisa min närvoro. Som sagt var, jag börjar bli rädd. Annars har jag inte tillfört världen speciellt mycket mer än att tränat på morgonen, läst 50 sidor i min bok och tittat på DH. Riktigt produktivt med andra ord.

Igår, igår slapp jag dödsångesten som jag trodde skulle kommit i början av sommarn. Istället blev det fyra nätter i spanien. Jag har aldrig känt en sån lättnad. Såg även Pocahontas filmen igår, the new world. Jag har aldrig i mitt liv undrat hur mycket en och samma regissör har kunnat förstöra något så fint, eller så har personen bara rööökt så mycket gräs under hela inspelningen. Visserligen visste jag den bittra sanningen att Pocahontas inte blir tillsammans med John Smith, men vafan, han måste ju inte lämmna henne avsiktiligt kan jag känna. Lite såhär, Where is the love liksom? Visserligen var det ju lite skumt när de bara sitter och rör varandras fötter konstant, en helfilm utan en enda intimscen. Ganska ovanligt. Och gjorde det hela lite mer mysko. Men den var ju faktiskt ganska bra, fast fuck John Rolfe. I min värld finns det bara en man, John smith. Sorry boys. En sak stör mig dock... Hur fan byter man bort Pocahontas för Rebecca Rolfe, konstig brud! Om de hade varit jag, ja då, då hade jag väntat vid Smiths sida. Men som sagt var, smith var nog inte lika hunkig som han framställs, och ja... så är jag ju faktiskt inte indian. Jag är en simpel svensk, men lite sameblod. Jag får väl helt enkelt hitta min egen Smith. John smith 2011 edition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0