I vår lilla stad.

Har de hänt så mycket sen jag senast skrev. Svaret är då nej. Dagarna har gått på ett rullband. Vilket har varit fullkomligt underbart, läskigt och bra. Jag kommer att i majmånad vara lite rikare. Inga miljonbelopp, men lite cashing till USA-resan. Gårdagen spenderades i Orminge, hos en bekant till familjen Alderbro. Världens sötaste kattungar som fick mig och mamma att smälta. Men inga katter till i sommar, utan till hösten. förhoppningsvis. Nu tittar jag förövrigt på Pluras kök, Och Sarah? Vilken besvikelse, inte min bild av "Åh sarah", tjejen ser ju sur ut. Imorgon är det officiellt lov. Vilket ska bli väldigt skönt. Nu ska jag dränka mina besvikelser i ben&jerrys. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Hej.. Schysst blogg och schysst bikini.. Du har en fin blogg och en fin liten familj.. Har själv precis startat en pappa blogg.. Som ensamstående pappa till två söner.. Hur kul som helst.. Kram Gabriel..

2011-04-21 @ 08:57:46
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0