Årets första glass.

I någon värld känns det som om jag borde sitta ute i en tunn jacka, enbart för att jag faktiskt kan. I dag har solen strålar gett mig känslan av vår. Känslan av lite hopp i den mörka perioden som man faktiskt börjar se lite av ett slut till. Från och med du hade varit ett fint soundtrack faktiskt. Annars då. Annars har måndagen kommit på både positiva och negativa nyheter. Hoppet finns kvar. Nu jävlar liksom. Sockersöthet har dagen erbjudit. Imorgon är jag praktisk taget ledig, okej jag börjar vid elva någon gång, och sen blir det 40min muntliga nationella. En dag i taget, det nya mantrat. Jag hann även med en fika med Hannizen i Nacka forum. Årets första glass. En dag i taget, det känns faktiskt bra, näsan i boken är inte alltid svaret. Jag behöver lite ljus i den här vintern som har hållit på i evigheters evigheter.

Kommentarer
Postat av: Mathea

re: Ja, det kan jag lova dej att det var också! :)

Testa det vet jag :D

2011-04-12 @ 21:49:12
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0