Hela livet var ett disco.

Jag har lyssnat på "Hela livet var ett disco" x-antal gånger. Jag gillar den helt klart. Även fastän någonstans i kroppen så vill jag inte gilla Markus Krunegård. Men icke sa nicke. Nu blir det snart dinner with the fam, solis står på schemat ikväll. Min kärlek till Plura hat växt under dagen. Speciellt när jag började dagen med att pumpa "Fulla för kärlekens skull" albumet. Han är kuuung. och jag är lycklig. Imorgon är det skola, och känner mig nästan lite smått peppad. Förra veckan var riktigt awesome, hoppas på detsamma för den här. Vi går mot ljusare tider eller nått i den stilen som Hannizen så fint uttrycker sig lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0