17 stora år.



För ungefär fem minuter sen så skedde något stort. Min bästa vän, soulie, andra halva, fruga, dotter osv. Fyllde 17 år. Hon blev officiellt lite äldre än mig. Men bara i tio dagar till. Hannah är förmodligen en av de roligaste människor i den här världen. Hennes humor är så sjuk att jag ibland undrar vad som händer inne i den där skallen. Vad hon tänker på egentligen? Hannah har ett hjärta av guld, och finns verkligen där när man behöver henne. Hon kan få en sitaution där man bara vill ligga och gråta, till att man gapskrattar. Hon är ruskigt seriös över vissa grejer, och är super intelligent men andra saker... så som Harry potter, gör henne till 11år igen. Hannah har en förkärlek till allting som är brittisk. Hon ska gifta sig med en Ginger-brit, få en massa gingerbarn och jobba på ett biblotek, eller bli jurist, kanske utrikes korre. Vad det blir av med henne, de vet jag faktiskt inte. Men grattis världens bästaste Hannah EVA-MARIA( Almqvist. Grattis Bästaste vän. Du är ganska så awesome, men inte lika awesome som mig, men de hade du väl redan listat ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elinor, Elinor... Vi är sjukt jäkla awesome tillsammans, så är det bara! :) <3

2011-03-29 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0