k.

Idag är en sån där dag där våren officiellt har nått stockholm. Hur klyshigt det än låter, så är det lika fint varje år. Då barnen tar fram sina cyklar och åker runt, runt på vår mysiga gård, då man kan äta glass och njuta av att det faktiskt inte blir kallt eller då man faktiskt kan ta av sig den tunna jackan utan att börja huttra.

Jag skulle kunna skriva vad jag har gjort idag, men det är verkligen sånt som är riktigt orelevant. Så jag tror vi skippar det. Men just nu så slötittar jag på en dokumentär om brittiska kungahuset och inser att prins William är riktigt jävla snygg. Imorgon ska det jobbas med bästisen min. Jag är as taggad...

Kommentarer
Postat av: mathilda

hejsan allt bra med dig idag? :D

2011-04-20 @ 11:47:05
URL: http://mathidaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0