I wish I could still call you a friend.

Imorse vaknade jag vid halv nio. Pallrade mig upp för att åka iväg till friskis. Det trodde jag aldrig om mig själv om jag ska vara ärlig. Men det är liksom nästan lite kul. Nu har jag haft lite söndagsbestyr för mig och försökte plugga lite historia. Men betong på försökt då. Jo men lite har det ju blivit. Det har ofta bara slutat med att jag googlat på native american, sen är man tillbaks på ruta ett. Inte fokus på rätt ställe kanske borde säga. Fokus på matte. På tisdag är det matteprov och jag är inte så taggad. Det ska gå bättre den här gången. Varför ska söndagar vara så otroligt tråkiga? Efter den här veckan så borde saker och ting lugna ner sig lite kan man tycka. Går in på sista veckan som 16-åring. Taggad till tusen. Inte riktigt. Nu är det linjära funktioner som är underhållningen, 0,0% myyysfaktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0