You found the pieces left of me.



Mysdag idag inne i stan. Riktigt myyyyysfaktor. Lät solens strålar träffa kinderna vid gamla stan och sprang runt hysteriskt för att hitta swedbank bankomat. Jo, mysigt var det. Insåg dock att si-fi aldrig kommer att bli min grej efter ett besök på si-fi bokhandeln på västra lång-gatan. Hemma hos mig spårade saker som sagt var ut lite lätt. Som vanligt. Vissa saker ska man bara inte googla på, och kanske inte heller berätta direkt för sin mamma när hon kommer in genom dörren. Men bygger inte en bra relation på ärlighet?

Nu ska jag titta klart på terro-kvinnan Kelly Coutrones otroligt spännande program. Ibland, ibland undrar jag varför jag gillar människor som dampar REJÄLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0