Tre saker jag tycker riktigt mycket om.

Tumblr_lhct6hvq9n1qzipvbo1_500_large
Sänger med vitt påslakan och underlakan. Finns det något mysigare. Rent och fint. Mitt dröm sovrum på bilden. Jag älskar det vita, och de slitna golven.
5445659105_147852ba44_z_large
Fjädrar, det finns ingenting som är så fint som fjädrar. I örhängen eller i drömfångare. Jag gillar fjädrar för mycket.

Tumblr_lgxw4sjexm1qhoqk5o1_500_large
Weheartit.com

Sockersöta filmer som Wildchild. Åh vad jag dööör varje gång när jag ser den. Den sockersöta nivån är hög på just denna filmen. Man kan ju inte låta bli att älska Alex pettyfer. Och Emma Roberts. Och den brittiska lilla byn. Och typ allt. Jag gillar sockersöta saker.

Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga bilder

2011-03-03 @ 08:24:05
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0