Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

Idag har varit en konstig dag. Typ stört konstig. Jag har insett min kärlek för svenska. Detta ämmne när man bara kluddrar på pappren och leker runt med ord. Det är faktiskt en viss mysfaktor över detta ämmne. Mitt hat för matte och franska har där imot blivit ännu starkare. Har jag berättat att jag ska få en sääääris? En lärare som ska hjälpa mig nå de högra målen. Denna människa ska jag träffa en dag i veckan. Efter skoltid. Allt man gör för betygen. Ibland skrämmer jag mig själv. Nu ska jag strax lägga mig och läsa världens mest udda bok någonsin. Imorgon är det skola igen, och jag är supertrött. Ska somna superduper tidigt. Imorgon är det lite sovis. Mysfaktor. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0