Jag blir hellre ensam, än lycklig med någon annan.

Tumblr_ligyetkjqz1qddjfno1_500_largeTumblr_ligyiqbgm71qe42eqo1_500_large
Weheartit.com

Brännö serenad spelar på. Den är fin. Har en viss sockersötfaktor. Som mycket annat. Mycket är myyys i mitt liv just nu, men värvat av lite andra känslor. Men för det mesta är det rätt sockersött. Och jag måste säga att jag är rätt så nöjd. Imorgon börjar en ny skolvecka. Fyfaan fast ändå inte. Känns som att påsklovet närmar sig. Lycklig känsla. Jag ska sitta i tunn jacka, och mina converse på söder. Jag längtar. Ett besök till sala är planerat. Usch fy blä. Men lite skog sägs vara bra för hyn, eller nått i den stilen. Ingen solsida ikväll. Lite surt måste jag säga. That's life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0