Awesomeness.

Det har varit awesomeness över den här dagen. Lite awesomeness över hela skolveckan kanske. Men idag, idag har dagen verkligen haft sina höjdpunkter. Veckans höjdpunkter. Men varför jag är så underbart glad idag. De tänker jag verkligen hålla för mig själv. För det som gjorde dagen till en sån fantastisk dag. De rör verkligen ingen annan än mig och Hannah. Och de är nog bäst att de stannar så också. För resten av världen också. I köket står pappa och leker Per Moberg. De här vårdar inte gott, inte på något sätt. Per Moberg måste verkligen vara universums äckligaste människa. Imorgon ville jag röja på Djurgården. Hannizen var imot detta fantastiska förslaget. Jag känner mig kränkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0