Sockersött.

Tumblr_lgaz8rkek71qef8k5o1_500_large


Weheartit

Idag har jag velat sjunka ner i marken och dö ett antal gånger. Mest för att jag frös så att jag dog imorse. Sen för att jag hade dödsångest för franskan. Som inte var så jävla svårt. Fick ett svagt VG, vilket är det bästa jag har fått typ ever. Drog till Bengans för att köpa en härlig LP. Håkans "Ett kolikbarns bekännelser", så nu lyser mitt rum. Lycka.

Alla hjärtans dag idag. Typ århundrades mest segaste dag. Om man är singel. Små hjärtan överallt. Hela skolan var pyntad med rosa och röda saker. Sockersöt. Nästan lite för sockersöt kanske. Jag tror att det är jätte kul att fira alla hjärtans dag. Om man har någon att dela den med, annars är dagen väl rätt bortkastad. Annars ligger ett paket, på mitt soffbord. Till mig, från far. Några fördelar med alla hjärtans dag kanske det finns. Men nu kanske jag ska vara lite sådär små gullig, och langa er den sockersötaste spelistan ever. Hur tuuung som helst. Den ultimata spelistan för oss singlar, inte ok om någon med någon, lyssnar på den. Inte ok alls faktiskt. Då blir det andra bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0