Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Tumblr_larec8l8uq1qdgffao1_500_largeTumblr_lgdcr8zhvb1qfyo1yo1_500_largeTumblr_lfv293rcyf1qbjgxuo1_500_large
Weheartit.com

Idag har varit en vidrig dag. En dag som gjort mig så arg. Jag har suttit framför en dator skärm mellan 10.15 till 16.15 praktiskt tagit. Vidrigt var det. Jag har nästan lärt mig hur man jobbar med exell. Med betoning på nästan. När koncentrationen började bli sämre vid halv tre började det mesta bli hysteriskt kul, och små saker som vänners ex lillasyskon bloggar blev extremt roliga. Läser om härskartekniken för levnadläran imorgon och värvar med en och annan ekvation. Tänkte även jobba lite på en novell och läsa en pjäs skriven av äckliga "ett öga rött"- författaren. Fyfan. Fyfan för skolan. Vill ha lov. Min käre vän Emilia, hon får lov redan imorgon. Jag har bombaderat henne med hat sms. Jag är så aaaaarg. Jag behöver vila. Sova och dricka ett och annat glad vinbärssaft. Juste jag ljög idag Hannah. Hurricane Gilbert är nog mina favoritlåt trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0