Gonna hear me cry.

Jag har idag insett hur otroligt seg en lektion kan vara. Så som min typ 2,5 timmes långa lektion i eftermiddags. Det var vidrigt. Och tråkigt. Jag har inte riktigt insett hur segt skola är idag. Vi pratade om "egen tid" idag på levnadsläran. Att den är viktigt att priotera. Jag ville ställa mig upp och skrika. När skulle jag hinna med den liksom? Inte vet jag. Nu ska jag plugga lite franska. Ett helvetes papper och ett muntligt test på måndag. Sen blir det säkert lite matte. Har jag nämt att jag vill ta livet och dö. Varför, varför så mycket i skolan? Jag vill gå och dö. Kommer att falla ihop och dö. Av sömnbrist och tusen andra saker. Jag trodde att 1:an skulle vara mild. Men icke sa nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0