Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Jag är som många människor, jag är full med dåliga vanor. Jag är hemskt dålig på att plocka undan efter mig i badrummet(ligger handukar i badrummet efter mig.) Jag äter inte sallad så länge den inte är dränkt i dressing. Jag lämmnar alltid kvar skalen där jag äter mina madariner. Småsaker. Småsaker som människor jag bor med stör mig extremt mycket på.

Men den vanan jag absolut önskar att jag inte hade. Är faktumet att stressa upp mig. Att jag alltid vill tänka igenom allting så väl, att jag tillslut nästan får ångest. Mina fyra timmar sömn i torsdags var väl förmodligen något i den stilen. Jag vill göra så bra val att jag ibland kanske tänker för mycket på dem. Men fördelen med att stressa upp mig, är att jag är ganska duktig på att planera min tid. I allafall när det gäller att göra saker. När det kommer till skolarbetet. Not so much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0