Dag 15 – Någonting jag ångrar

Jag tror inte på att ångra saker. För ånger skapar bara ångest( Kan man säga så?)! Jo, en sak ångrar jag riktigt mycket. Förra måndags, när jag, Linni och Hannah åkte tunnelbana kom vi i en het diskussion med en total främling om Huddinge låg nära skärholmen. Han sa att de inte gjorde de, Linni sa att de gjorde de. DRAMA MOT TUNNELBANAN TILL GULLMARS! Till saken hör den att det var något fel på hans öga. Något vi pratade om när vi gick upp från t-banan. Och där stod han, framför oss. Sånna saker kan jag ångra. För de kändes så elakt just den sekunden. Så förlåt, killen som sa att Huddinge och Skärholmen ligger långt ifrån varandra. För de gör de inte. Du har fel, fel fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0