Bullets.

Tumblr_lga1e4fipg1qc3ss8o1_500_large
Min kärlek till Rebecca och Fiona bara växer och växer. Färgstarka svenska tjejer, sånna behöver man. Musiken de gör är ju inte heller att klaga på. Den är klockren och dansvänlig.

Lite halvt kämpig dag idag. Ont i halsen. Jag är tydligen duktig på att bejaka lärde jag mig idag på dramat. Matten gick åt pipis men Hannizen123 Almqvist har lovat att lära mig. Hon är ganska awesome. Hjälper de skadade och allmänt förstörda. Franskaprovet var ett fiasko. Ett av de större misstagen i mitt liv, valet av franska i årskurs 6. Har jag nämt att det var så dumt. Jag ångrar det. otroligt mycket. Jag har lånat Harry potter boken. Fyfan. Jag är officiellt på den mörka sidan, den ljusa enligt Hannah. Fuck fantasy temat i Engelskan. Det är typ hur tråkigt som helst.

Kommentarer
Postat av: Sofia

rebecca och fiona, wooohooo! de är grymmma!

2011-02-20 @ 14:50:14
URL: http://sofiaoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0