LOVE.

Article-1381795-0bd44ba800000578-301_964x447_largeTumblr_lkez27giuy1qcdjp0o1_500_large
Weheartit.com

weheartit.com är numera täckt av bilder på Kate och William. Sockersöthet på hög nivå. Tyvärr är inte William längre haffbar, men med tanke på de brittiska kungahuset tidigare äktenskap, så kanske man inte ge upp helt. Inte riktigt än i alla fall.

Min dag har varit riktigt ointressant. Med tanke på att jag har spenderat den i sängen med en varm katt på magen. Tänker skona resten av världen från detaljer, för det är faktiskt riktigt k bry över hela dagen. Justejuste, min blogg är även övergått till någon form av kommentarsfält attraherar. Jag hatar spammkommentarer. Enbart för att jag vet att människorna som skriver dem är faktiskt riktigt jävla ointresserade. Men vill inte veta om en fritt främmande människa mår, om jag har sovit gott eller vadfan som helst. Det finns verkligen konstiga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0