Brukar glida runt, hänga runt, låna pengar.

Sockersötheten som har drabbat min blogg är nästan för underbar. Jag gillar det. Kärlek, love, hormonrus vad fan ni vill kalla det... Det är fint! Det går inte att förneka. Annars då? Hur fantastisk har inte min varit? Jo men helt ärligt. Så ja. Så har det inte hänt speciellt mycket mer. Drama, matte, franska, Engelska. Jo eller nej. Fick MVG på mitt muntliga nationella. Jag är stolt. Faktiskt. Har precis skickat in en uppgift i svenska, och det känns nästan som att det är lov. Lyssnar på Adele, och känner mysvibbarna. Imorgon är det lov och jag är fan astaggad. Brukar glida runt, hänga runt, låna pengar. Eller inte, nu ska det fan jobbas på lovet. Cashflow för USA-resan. Som sagt var, jag är ganska så astaggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0